PDA

Zobacz pełną wersję : Pierwsza okładka - Gra o Tron



Teemon
15.08.2014, 19:15
Witam Serdecznie

Na imię mam Grzegorz. To mój pierwszy post poza powitalnym. Jako że jestem nowy i zielony proszę o podpowiedzi i sugestię. Poniżej efekt mojej pracy. Jak wam się podoba lub nie podoba :). Proszę o komentarze.. Pozdrawiam

22446

pytlaczek
15.08.2014, 22:55
Fajnie, że zaczynasz Teemon. Na początek proponuję jeszcze raz przeczytać rozdział "Jak zacząć".

A teraz coś o rozpoczętym przez ciebie projekcie.

Front.
Zamiast nazwiska autora (scenarzysty) u góry daj głównych aktorów (trzech lub czterech). Dla tego pana jest miejsce w stopce aktorskiej.
"Sezon pierwszy" trochę za duża czcionka, tytuł przy niej ginie ;).

Grzbiet.
Logo OM niepotrzebne, brzydko będzie wyglądać na półce. Zamiast niego lepiej dać numer sezonu.

Tył.
Nad tyłem trzeba będzie trochę popracować. Pierwsze co się rzuca w oczy to zbyt długi opis. Lepiej będzie wyglądać jak go skrócisz gdzieś o 1/3 i wyjustujesz do krawędzi.
Te emblematy bym wyrzucił, a zamiast nich dał trochę screenów, by coś się działo z tyłu okładki.
Tak myślę, że na tym proporcu fajnie by wyglądały dodatki specjalne.
Przydałby się też jakiś taglines, czy krótka recenzja serialu.

No i działaj dalej ze stopka i legalsami :D.

Czekamy na ciąg dalszy ;)...

Teemon
16.08.2014, 18:02
Dzięki za komentarz. :)
OK. W takim razie proszę o przyznanie rangi Cover Improver :)

Poprawiłem co nieco w mojej okładce.. Cały czas nad nią pracuje.. I jak to teraz oceniacie ?
22447

OM
16.08.2014, 18:57
proszę o przyznanie rangi Cover Improver :)

Ranga Cover Improver przyznana.

Teemon
16.08.2014, 19:25
Ślicznie podziękował :brg:

Teemon
16.08.2014, 19:38
Hmm.. Nadal nie mam dostępu czcionek, stopek autorskich itd. To tak ma być czy coś źle robię ?

Matush
16.08.2014, 20:34
Z tego co ja się orientuję to im wyższa ranga tym większy dostęp do zasobów forum, dostęp do czcionek i stopek chyba jest od rangi Cover Maker w górę więc do dzieła ;)