PDA

Zobacz pełną wersję : transcedencja



maciekd21
13.02.2015, 10:53
co sądzicie

myszmis
13.02.2015, 17:25
Nie jestem projektantem grafiki ale w tej chwili na moje oko to jest tu straszny chaos i zamęt tak bez składu i ładu. Nie znam filmu ale wydaje mi się że tag na froncie byłby bardziej składny "Dr Will Kaster. Do wczoraj był tylko człowiekiem, dziś ...." Nie widzę kto w ogóle gra w tym filmie więc i cokolwiek więcej trudno mi napisać. Tyle na razie, chyba że spłoszysz się i zniechęcisz to i z poradami będzie ciężko :). Pożyjemy zobaczymy.

maciekd21
13.02.2015, 18:17
film jest o tym ze deep aby żyć zostaje przeniesiony do komputera i tam sie rozwija i zagraża potem życiu na ziemi to mój pierwszy projekt co byś zmienił dzięki za podpowiedzi:)

myszmis
13.02.2015, 18:46
Jeśli J.Deep jest jedynym aktorem to dał bym na górze imię i nazwisko jako dr.kaster a na dole to co napisałem wcześniej. Co do tyłu nie wyodrębniał bym opisu w szarej ramce tylko zamienił czcionkę na czarną a tło takie jak jest po całości. Co do innych technicznych szczegółów to już wyższa szkoła jazdy i tu za wiele nie pomogę. Na razie zmień to co napisałem a potem się zobaczy.

maciekd21
13.02.2015, 19:32
oki dzięki :)

subwoofer
13.02.2015, 21:40
Jak chcesz stworzyć cos swojego to będziesz się musiał nauczyć wycinać postaci na razie słabo to wygląda znajdź jakieś dobre zdjęcie z Deepem wytnij go a zanim daj jakieś fajne tło z podobnym motywem komputerowym, albo poszukaj jakiegoś fajnego plakatu troszkę go podrasuj i spróbuj dorobić fajnie tył okładki do niego z zachowaniem ładnego układu. Opis i creedit żeby się na tyle znalazł. Piszesz że robisz pierwszy raz to moim zdaniem można wykorzystać jakiś plakat do tego filmu i niema się co zrażać pomalutku dojdziesz do wprawy. Na sam przód zabierz się za front.

myszmis
13.02.2015, 21:52