Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    Veteran5000 Experience Points
    Podziękuj
    in
    1 Post

Cover Site Battle Royal 4!

Beginning March 3, the best of the best will face off for the ultimate title: Cover Site Battle Royal Champion!
    Począwszy od 3 marca najlepsi z najlepszych zmierzą się o ostateczny tytuł: Mistrza Cover Site Battle Royal!

We have an exciting, controversial change this year: Front Covers Only.
    Mamy ekscytujące, kontrowersyjne zmiany w tym roku: tworzymy tylko przód okładki.

You can read more about this twist and keep track of upcoming events on MR COVERS:
    Możecie przeczytać więcej o tych zmianach oraz śledzić zbliżające się wydarzenia na MR COVERS:
    http://www.mrcovers.com/2014/cover-s...egins-march-3/

If you are interested in participating as one of 3 individual designers or 3 judges, or if you would like to nominate someone, please contact Matush or voice your thoughts here.
    Jeśli jesteście zainteresowani uczestnictwem jako jeden z 3 indywidualnych projektantów lub 3 sędziów, bądź jeśli chcecie wyznaczyć kogoś innego, skontaktujcie się z Matushem lub wyraźcie swoje myśli tutaj.

2. Już 3 użytkowników podziękowało Bunny Dojo za ten post

makler (16.02.2014),Matush (28.02.2014),subwoofer (25.03.2014)

Zarejestr.
    Feb 2010
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger First Class50000 Experience Points
    Podziękuj
    in
    907 Posts
    and
    741 Media
    This is a message to which I think we all have been waiting eagerly Tim.
    I am very pleased that once again you have decided to organize this great battle.
    I hope that it will be even bigger event than last year. Looking at the acquired skills of all the graphic designers since the last Battle Royal.
    To jest wiadomość, którą myślę, że wszyscy wyczekiwali z niecierpliwością, Tim.
    Jestem bardzo zadowolony, że po raz kolejny zdecydowałeś się zorganizować tę wielką bitwę.
    Mam nadzieję, że będzie to jeszcze większe wydarzenie niż w roku ubiegłym. Patrząc na nabyte umiejętności wszystkich grafików od ostatniego Battle Royal.

This is the fourth year in a row, and you're not involved... It's a shame for all of us, but on the other hand, I can not imagine anyone else who could organize such a spectacle on the cover scene better from you.
    To już czwarty rok z rzędu i nie jesteś zaangażowany... To wstyd dla nas wszystkich, ale z drugiej strony nie wyobrażam sobie nikogo innego, kto mógłby zorganizować takie widowisko na scenie okładkowej lepiej od Ciebie.

Thank you again for inviting OM
    Dziękujemy Ci jeszcze raz za zaproszenie OM.
    Projektowanie okładek to nie Hobby to Pasja Kliknij Aby Odwiedzić Moją Galerię

Zarejestr.
    Sep 2010
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran50000 Experience PointsOverdrive
    Odznaczenia:
    Most Popular
    Podziękuj
    in
    1,104 Posts
    and
    539 Media
    wow so fast already another competition? Nice! Thanks Tim for great news!
    WOW, tak szybko już kolejny konkurs? Miło Dzięki Tim za wspaniałe wieści!
    OM

Zarejestr.
    Dec 2011
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    Podziękuj
    in
    1 Post
    It's official, all of last year's sites are returning for the celebration!
    Oficjalne wieści: wszystkie z zeszłorocznych stron powracają do świętowania z nami!

We do not need final participant choices until March 10 (one week after the titles are announced), but it would be ideal to have your designers ready by March 3 to give them the full amount of time.
    Nie ma takiej potrzeby aby ostateczni reprezentanci byli ustaleni przed 10 marca (tydzień później dopiero będą wybrane tytuły), jednak byłoby dobrze gdyby Wasi projektanci byli gotowi 3 marca, aby dać im jak najwięcej czasu.

More updates coming soon!
    Więcej aktualności już niedługo!

Zarejestr.
    Feb 2010
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    SocialRecommendation Second ClassVeteranTagger First Class50000 Experience Points
    Podziękuj
    in
    907 Posts
    and
    741 Media
    Thank you for the update Tim.
    Dziękuje za aktualizację Tim.

Please enter all interested in this topic, whether he would like to participate as a designer or as a judge. If you want to nominate someone else, please let me know here also.
    Proszę wszystkich zainteresowanych o wpisanie się w tym temacie, obojętnie czy chciałby wziąć udział jako designer czy jako sędzia. Jeżeli chcesz kogoś innego nominować, również proszę o informację tutaj.

Zarejestr.
    May 2011
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    Odznaczenia:
    Community Award
    Podziękuj
    in
    944 Posts
    and
    649 Media
    Typuję naszych przedstawicieli: Matush, Garot i Subwoofer. Ja mogę sobie posędziować w tym roku jeśli pozwolicie

Zarejestr.
    May 2011
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    Podziękuj
    in
    88 Posts
    and
    0 Media
    Jestem jak najbardziej za propozycją Pytlaczka. Do boju marsz :)
    OM

Zarejestr.
    Dec 2011
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    Podziękuj
    in
    1 Post
    One of the Battle Royal's favorite stars, JollyRoger, suggested a possible way to raise the stakes and excitement of this competition:
    The winning designer's site gets to host/organize next year's Cover Site Battle Royal.

What does everyone think of this idea?

Would you be comfortable following the competition to the winning site, or is the current format with a neutral center necessary in order for the Battle Royal concept to work?

On a scale of 1-5, what are your thoughts?
    1 - I would not visit another forum.
    2 - I prefer the current format.
    3 - Neutral
    4 - I like the idea.
    5 - I love the idea of the winning designer's site hosting next year's competition.

Zarejestr.
    Feb 2010
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    Podziękuj
    in
    907 Posts
    and
    741 Media
    I do not know what to answer, because on the one hand I'd like to see you in CSBR, but on the other hand, perhaps no one is better to lead the competition from you Tim. So, I do not know

Zarejestr.
    Sep 2010
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    Odznaczenia:
    Most Popular
    Podziękuj
    in
    1,104 Posts
    and
    539 Media
    I prefer the current format CSBR, but I will not cry like a change to the rules :)

Z chęcią wystąpie w tym konkursie, ale dziwi mnie rezygnacja pytlaczka, w tamtym roku zająłeś wysokie miejsce mimo że 1 raz uczestniczyłeś :)
    OM

Zarejestr.
    Sep 2011
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    Veteran10000 Experience Points
    Podziękuj
    in
    35 Posts
    and
    35 Media
    Pytlaczek do boju. Od sędziowania mamy innych

Zarejestr.
    Dec 2011
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    Podziękuj
    in
    1 Post
    Academy Award voters will be deciding one of our titles on Sunday. You can help decide the other title today!
    Head over to Mr Covers to choose your favorite from 5 classic, award-winning options celebrating an anniversary this year!

http://www.mrcovers.com/2014/cover-s...election-poll/

Zarejestr.
    Dec 2011
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    Podziękuj
    in
    1 Post
    Cover Site Battle Royal 4's designers have two incredible films to choose from:
    Projektanci na Cover Site Battle Royal 4 mają do wyboru dwa niesamowite filmy:

Winning your votes on the Mr Covers classic title poll, we have Master & Commander: Far Side of World.
    Earning this year's Academy Award for Best Picture, we have 12 Years a Slave.
    Zwycięzca Waszymi głosami w ankiecie na Mr Covers: Pan i władca: Na krańcu świata
    Zwycięzca tegorocznej Nagrody Akademii Filmowej za najlepszy film: Zniewolony. 12 Years a Slave

Resources for competing designers and a full rundown of each site's participants are on the way!
    Materiały dla projektantów i spis reprezentantów każdej z biorących udział stron - już wkrótce!

Let the Cover Site Battle Royal begin!
    Niech Cover Site Battle Royal się rozpocznie!

http://www.mrcovers.com/2014/cover-s...oyal-4-begins/

Zarejestr.
    Dec 2011
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    Podziękuj
    in
    1 Post
    Resources for this year's films are up!
    Pojawiły się materiały dla tegorocznych filmów!

Between high-resolution press images and Blu-ray screen captures, designers have 100+ pieces to get them started on either film, along with any other imagery they may find or create whilst in pursuit of the ultimate title: Cover Site Battle Royal Champion.
    Pośród wysokiej rozdzielczości materiałów promocyjnych oraz screenów z filmów w wersji Blu-ray, projektanci mają ponad 100 fragmentów, aby zacząć pracę. Oczywiście mogą korzystać też z jakichkolwiek innych zdjęć, które znajdą bądź stworzą podczas dążenia do ostatecznego tytułu: Cover Site Battle Royal Champion.

http://www.mrcovers.com/2014/cover-s...l-4-resources/
    (If you recommend another file sharing service aside from MediaFire, please feel free to post it.)
    (Jeśli polecasz inne serwisy hostingowe niż MediaFire, możesz to opublikować.)

CoverVizion, Uncovered, and HiResCovers have officially submitted their finalized lineups. Anyone who was waiting for the titles to be announced before joining, be sure to act now as the few remaining spots across our competing sites are filling up quickly!
    CoverVizion, Uncovered oraz HiResCovers oficjalnie przedstawili swoje startujące składy. Każdy, kto czekał przed dołączeniem na ogłoszenie tytułów, powinien zgłosić się jak najszybciej do pozostałych miejsc, ponieważ listy uczestników zapełniane są szybko!

Zarejestr.
    Sep 2010
    Punkty
    Poziom
    Osiągnięcia:
    Odznaczenia:
    Most Popular
    Podziękuj
    in
    1,104 Posts
    and
    539 Media
    Thanks for images Tim!
    Dzięki za materiały, Tim!

I have one question. This front for CSBR must be front for cover or poster with credits?
    Mam pytanie. Czy tegoroczny front na CSBR ma być tylko frontem okładki, czy plakatem ze stopką aktorską?
    OM

Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia